Högsta vinsten

 
 
 
Ludvig, min älskade skatt här i livet.
 
 
 
 
Idag har vi mysdag. gick ändå upp hyffsat tidigt för att sedan gå ner och mysa på soffan. Både jag och Ludde somnade gott om. Hur mysigt är inte detta! Jag kunde inte i min vildaste fantasi ana att det skulle vara så här underbart att gå hemma och mysa med liten bebbe. 
 
Ludvig ger oss så mycket. Både jag och Martin känner en inre lycka som ingen av oss aldrig upplevt. Vi säger dagligen att vi inte riktigt förstår detta. För det är så mäktigt. Att vi fick bli föräldrar till denna lille guldklimp. Jag hoppas och vet att jag alltid kommer känna den här enorma tacksamheten. Luddeliten är det bästa som har hänt mig. Och jag tackar övre makt att jag träffade min Martin så vi tillsammans kunde skapa denna dyrbara skatt.
 
 
 
Hoppas ni har en förträfflig tisdag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Åh det där söta lilla ansiktet saknar jag redan!! :-) Plutten <3

2013-02-19 @ 11:17:09
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Ingrid

Åhhh, så söt han är och så fint du skriver, går rätt in i hjärtat på en
Kram

2013-02-20 @ 15:36:58
Postat av: Moster.

hihi vilken sötnos:) han blir ju bara större o större tur ni kommer hem snart så man får pussa lite på han igen<3<3<3

2013-02-20 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0