Hej hej vinter!

 
 
 
 
Nu är det tunga prommenader som gäller.
Tung blöt snö kom igår.
Vitt och fint igen! 
 
 
Det är väl ingen ide´ att klaga över att man så smått börjar bli en aning trött på detta hattande i vädret. Det är ju som det är. Och jag som gillar snö, tänker att det hellre är vitt och fint än grått och regnigt. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar en hel del efter våren nu. Jag längtar efter att kunna sitta ute och dricka den koppen kaffe som som alltid smakar såå mycket bättre utomhus.
 
 
Annars så är mysfaktorn hög här hemma. Vi njutar av att ha Iza här hos oss. Och jag tror faktiskt att hon njuter hon med. Men mest av Ludvig om jag ska vara ärlig, hihi!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Vilka snöiga snyggingar! Hälsa Patricia massor! Kram

2013-02-07 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0