Besök

 
 
Dagen idag började med ett besök nere på bvc. Lilleman väger nu hela 5400 g och är 56,5 cm lång. Stora killen! Sedan när vi kom hem så kom Veris och hälsade på oss. Vi fick superfina presenter och vi betade av en hel del som vi missat i varandras liv. Tänk att det har gått snart 1 1/2 år sedan vi jobbade ihop sist. Det känns nästan som igår! Härligt när man tar vid där man slutade sist. Tack för en mysig stund!
 
Nu laddar vi om för om en liten stund kommer vår älskade Patricia hitfarande! Ett spontanbesök som gjorde att jag hoppade högt när hon sa att hon ville komma ner. Om ni frågar mig så skulle Iza (ja alla mina vänner + familj som bor alldeles för långt bort) få bo här för alltid! Jag tycker det är läge att hon med fler inser att Skåne är fantastiskt lanskap och att hon och dem andra flyttar hit! Bums!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veris

<3
Så mysigt att det äntligen blev av!
Härligt att få vara med i er vardag en stund.
Synd bara att tiden går så fort!
Men vi ses snart igen:) Kramar

2013-02-05 @ 18:47:44
Postat av: siv

Vad mysigt att Iza har kommit ner till Dig.Ni står varandra så nära sen barnsben.Ha riktigt mysepys nu.
Kramar

2013-02-05 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0