Ludvig 1 år!

 
Ett år.
 
För 1 år sedan tog en hemskt lång och jobbig resa en ny vändning. Jag och Martin klev in i det liv vi trodde vi skulle göra ett helt år tidigare. Långa månader av oro, sorg och rädsla tonades snabbt bort och vi fick uppleva Ludvig. 
 
Kl 18.19
2012-12-04
Det var då den overkligen smärtan släppte och hela mitt inre fylldes av den ljuvligaste lättnad jag någonsin kommer att få uppleva. Vårt barn skrek! Livligt.
En fullt frisk liten bebis hade just lyckats jobba sig ut för att ge vårt liv en helt ny mening.
Snabbt kom han upp på mitt bröst och jag minns det som igår. Efter en liten stund frågade vår barnmorska om vi ville se honom i ansiktet.
 
Det var den sötaste lilla bebisen jag någonsin skådat. Jag blev ärligt chockad över hur söt han var! 
 
Ett helt år.
Av ren lycka.
 
Ludvig.
Meningen mitt vårt liv.
Jag och Martin fick en son. En lillebror.
 
Och ni vet lyckan av att få något som bara är ditt och
sedan får behålla det.
 
 
 
 
Första tårtan.
 
 
Min skatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Grattis än en gång vår lilla gullunge. Du ger stor glädje för alla med Ditt leende och skratt.Tack för dagarna tillsammans med Dig,mamma och pappa.

2013-12-04 @ 08:14:50
Postat av: Anna

Världens finaste Ludvig ! Du är så härlig är så glad för dig ! Hoppas din dag blir Alldeles underbar och be mamma o pappa och massa tårta ;) hurra hurra ! Kramar familjen Lindell / Tortellini

2013-12-04 @ 19:41:03
Postat av: Isa

Vilken lycka du är älskade Ludvig <3

2013-12-07 @ 17:21:13
URL: http://alfabetisk.blogg.se
Postat av: Isa

Vilken lycka du är älskade Ludvig <3

2013-12-07 @ 17:21:14
URL: http://alfabetisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0