Luddeliten och drömbordet

 
 
 
Såklart. Först lite bilder på Ludvig i vanlig ordning. Här har ni en liten kille som ofta är jättevarm. Svettig rent av. När han kör sina kvällspass och sprattlar som mest så blir han helt genomsvettig lillen! Då är det inget annat än att slänga av pyjamasen igen och låta honom luftas lite. Igår somnade han gott i bara blöjan. Och finns det något gosigare än en nakenfis till bebis? Jag kan inte sluta på pussa på honom.
Så mjuk och go som han är är!
 
 
 
Och här har vi det!
Köksbordet som egentligen bara var tänkt som ett halvmånebord till mig och ett till svägerskan. Men herregud så fint det var tillsammans. Så nej, här kom snålgöte in och jag behöll båda delarna så vi fick ett nytt köksbord!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är absolut ingen snålgöte.. Det blev jättefint som köksbord hos er, och hade blivit alldeles för stort hos oss. Får ge oss ut på loppis sen o hitta ett lite mindre till mig😊.

2013-04-29 @ 22:38:46
Postat av: siv

Ursnyggt blev det! Kram

2013-04-30 @ 18:36:36
Postat av: siv

Glömde det viktigaste lilla Ludde, man vill bara ta i honom och gosa.Hoppas få göra det inom en snar framtid.

2013-04-30 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0