Kärleken är!

 
Jag har återigen fått lite bloggkärlek av fina Christin! Hon gör mig mållös med hennes beskrivning om min blogg och det glädjer mig att hon gillar och läser mig här på Puttelinas! 
 
Bloggen för mig betyder väldigt mycket. Till en början, 2007, så var det mest en typ av kommunikation mellan mig och min familj, mig och mina nära vänner. Mest för att vi skulle få ta del i varandras vardag i form av text (som är annat än bara ett vanligt Hej-hur-mår-du-medelande.)
Och jag har nog till största del behållt bloggen så. Som ett litet kryp in för mig och mina nära och kära. Men även för bekanta och även helt främmande personer. Jag är glad att jag har bloggen och uttrycka mig i. Där man ibland kan få läsa lite mer av mina innersta tankar. Eller bara få se en bild på min vardag. 
 
 
 
Men så är det ju så att jag läser ju själv en hel del bloggar om dagarna!
Och jag skickar vidare lite bloggkärlek här till bloggar som inspirerar mig. Och jag valde bloggar där jag inte personligen känner personerna bakom. 
 
 
Underbara Claras blogg läser jag dagligen! En riktigt liten lantlolla som mig själv ( i hjärtat) En redig husmor som inspirerar och ibland även provecerar lite. Jag blir glad av hennes blogg. För hon är äkta på något vis!
 
 
Emmas vintage skrivs av en superhärlig tjej som sprider enorm glädje genom hennes blogg! Även i denna storstadstös bor det nog en äkta liten älskar-landet-tjej. Hon har långt ifrån min stil på både kläder och inredning. Men hon inspirerar mig till tusen ändå! 
 
 
 
Att vara någons fru. Emma som även hon heter. En fotogalen tjej som skriver på ett jätteroligt sätt som gör att man förstår att hon är lite lite galen och härlig sådär. En kvinna med många bollar i luften och tror nog inte själv att hon slutar rulla på för hon är alltid i farten. Jätterolig blogg att läsa!
 
 
Hannah Graafs blogg är även det är blogg jag läser dagligen! Hon verkar vara en sån ödmjuk person med en viss känslighet som hon gärna delar med sig av. Fyra söta små barn och en trevlig man verkar hon även ha!
 
Och slutligen har vi House of Philias blogg. Petra som hon heter. Har en urfint hem och är precis i min smak och tycke. Hon fotar fint och man bara gillar att läsa hennes blogg som är en "feel-good-blogg" som hon själv kallar det! Precis sånt man behöver läsa vissa dagar.
 
 
 
Nu fanns det ju vissa regler inom denna bloggkärlek. Men jag ska bara säga att dessa fem kvinnor har så stora bloggar så jag tror att dem får en massa bloggkärlek varje dag=) Men jag tycker verkligen ni ska gå och läsa dem om ni inte redan har gjort det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

:) Roligt att läsa om dina favoriter!!

2012-09-17 @ 23:45:09
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0