Hundutställning


Utställningsladdad i duggregnet

Sista borstningen innan det är dags. Fluffig och fin måste man vara.

Redo...

...och stilig!
 

..och här sitter jag. Inte för att det var den skönaste platsen (tyvärr), utan för att jag inte kom upp när jag väl satte mig. Jag fick muta mig själv med godis och smaskig fika så jag klarade mig.
 

Då kör vi!

Dommaren känner och klämmer på Junior

Och så uppställning

Man hinner gosa lite mellan passen
Junoir kom två i hans klass, med därefter blev han inte placerad. Malin hade hoppats på bättre resultat, men var ändå nöjd.
 
 
När Malin väl dragit upp mig ur stolen så gick vi en liten runda för att kolla in alla andra hundar.

 

Och målet var, mina favvisar!  Rhodesian ridgeback.

Så himla fina!

 
 
Efter utställningen åkte vi hem och sov i två timmar. På kvällen blev det tacos och filmmys. Och idag har jag kört Malin till tåget och hon är på väg hem igen.
Tack syster för en mysig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder på junior=)

2012-09-11 @ 20:20:36
Postat av: siv

vilka härliga bilder

2012-09-11 @ 20:21:07
Postat av: Soffor

bilden ser mycket trevligt, din doge ser mycket friska.

2012-09-20 @ 14:26:40
URL: http://www.mobelinredning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0