Ett år sedan

 
För ett år sedan föddes världens bästa, finaste och älskade lilla Amalia. Anna & Alexander blev föräldrar för första gången. Så glad och stolt jag är över denna lilla skapelse går inte att beskriva. Hon är ett charmtroll utan dess like och sötare liten tjej får man leta efter. Jag önskar så att jag kunda ha möjlighet att träffa både den nyblivna 1 åringen och hennes föräldrar oftare än vad jag gör. 
 
Försökte prata i telefonen med Amalia i eftermiddags. Men hon tyckte mest om knapparna på telefonen, såklart! Men tillslut fick jag ett hej iallafall!
 
Puss på dig finaste lilla gumman!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade fina Ida ! Blir alldeles tårögde tack för ditt fina inlägg det värmer så att ni är så fina mot vår lilla tjej ! Och tusen tack för dem fina byxorna och skarfen som kom
Idag ! Älskar dem ! Saknar er så och vill med vara närmare men snart ses vi <3 Tusen kramar till er !!

2012-09-25 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0