Bebismagarna

Här är kompisarna. Pluttis&Luddis! Det skiljer 3 dagar enligt beräkningar på dessa två små liven. Det är så fantastiskt hur saker och ting kan bli. Och att dessa två småttingar kommer få hänga en del när dem väl är ute är ett faktum. Jag är så glad för Mette och Alexanders skull. Och för min skull, att våran Ludde får en kompis att leka, busa och bråka med. Och att jag får en mamma att fika med=) Att min finaste, underbaraste Mette ska bli mamma i samma veva som mig själv. Det var så det var bestämt. Vi sa alltid när Molly låg i magen, att när det är dags för mig och Martin att få vårat andra barn så skulle Alex och Mette försöka tima det. Och så blev det. Bra där vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

<3

2012-09-07 @ 10:27:54
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Mette

Fina fina vännen!! <3

2012-09-07 @ 11:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0