När det är dags att rycka upp sig lite

 
Jag tänkte för att jag ska fördriva lite tid på kanske det bästa sättet jag vet. Att fota. Så jag tyckte det var lämpligt med en liten fotoutmaning. Jag hoppas jag kan fylla 31 dagar här framöver på bloggen med denna utmaning. 
Jag tyckte det lät som en jättebra idé!
 
 
 
Annars är idag en dag med mycket inspiration. Känner mig lätt inombords och vill egentligen göra tusen saker samtidigt. Igår var en sån ruskig och långtråkig dag så jag började ta mig ann lite stickningsprojekt igen. Jag satt och skissade en massa. Jag pimpade tändssticksaskar osv osv. Så idag när solen skiner så blir man liksom ännu mer sporrad att dona med såna där små pysselgrejer
 
 
 
Hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0