Grillat i skogen

         
 
 
 
 
Idag ringde faster Anna och frågade om vi var sugna på lite grillning i skogen. Självklart var vi det. Så vi styrde kosan mot lövskogen. Så himla mysigt. Så fort solen försvann bakom trädtopparna så blev det riktigt kallt. Men det hör liksom oxå till när man är ute såhär års.
Tack för en mysig eftermiddag!
 
 
Nu är vi i vanlig ordning soffpotatisar. Mina ljumskar vill inte som jag och besvärar mig med att göra ont. Så jag har inte något annat val än att försöka hitta sköna ställningar i mjuka soffan. Ikväll ska vi äta rester från helgen och bara vara. Kolla film och mysa. Precis så som söndagaskvällar ska vara!
 
Annars har helgen bjudit på trevlig fredagsmiddag här hemma med Emil&Pernilla samt deras underbart gulliga lille Milton. E & P gick i samma föräldragrupp som oss när vi väntade Molly. Molly lilla loppan var ju planerad att komma den 10/1-2012 och lille Milton föddes 13/1-2012 så dem hade blivit väldigt jämngamla. 
Det var så härligt att se den stora lilla killen krypa runt här hemma. Väldens coolaste bebis kom vi fram till under kvällen=) 
 
 
Igår blev det en liten loppisrunda med Mette, sminkning av svägerskan som skulle iväg på kalasigheter. Resten av lördagen fick gå i lugnets takt.
 
 
 
 
Så. Så var det måndag imorgon igen. Dem här helgerna går i allafall i hejdundrande fart!
 
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0