Första frosten

 
 
Igår och idag kom den första frosten! Jag älskar när den kommer. Det har jag liksom alltid gjort. Det är ett bevis på att vintern är på väg och att det faktiskt är riktig höst. 
Men det gäller att vara uppe i god tid för att få njuta av den för så fort solens strålar når så smälter den snabbt bort.
 
 
 
Igår hade vi en fantastisk höstdag här i Skåne och det ser ut att bli detsamma idag! Härligt
Det var så varmt och gott att jag stängde av värmen här inne och öppna upp altandörren. Det är inte fy skam för att vara mitten av oktober.
 
På schemat idag står MVC först på listan. Sedan ska jag klura ut någon god förrätt som vi ska ha med oss till familjen Pålsson som vi ska till ikväll. Får se vad det kan tänkas bli. Får kolla lite inspiration på nätet och se om jag hittar något smarrigt till oss.
 
 
Trevlig fredag på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0