Den som väntar på något gott..

 
 
Ja i helgen blev det som sagt en del piff och fix. Mest i Luddes rum då. Eller fix och fix. Det kändes mest som om vi var inne i hans rum och försökte föreställa oss livet med honom. När han väl ligger här i sängen... När vi sitter i fotöljen i hans rum och läser gonatt sagor till honom osv osv. 
 
Den som väntar på något gott....
 
 
 
Idag väntar jag på något riktigt fint! Det är nämligen så att min bästa Patricia kommer hit idag!!! Gissa om jag är glad. Hon ska vara här på obestämd tid och vi ska bara mysa och umgås hela den tiden. 
Åh så gott det ska bli att få kvalitetstid med henne! Det kom precis i rättan tid kan jag säga.
Imorgon ska hon få följa med in till mödravården och få lyssna på Luddis hjärtaljud<3 
Annars så tror jag att vi kommer försöka att ta det så lugnt som möjligt och bara göra sånt som faller oss in. Det är inte så dumt ibland. Att inte ha alltför mycket planerat. Utan ta dagarna som dem kommer. Både jag och Iza (mest Iza nu för tiden..) är ju riktiga filmtjejer. Så en och en annan film ska vi nog beta av här hemma i soffan! En favoritplats för er som missat det, hihi.
 
Ne, nu blir det liite mer kaffe.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0