Bästa tjejerna!

 
Igår var det som sagt dags för tjejklubbsdag! 2 gånger om året träffas vi och nu var det äntligen dags. Det är 3 tjejer åt gången som håller i det hela och resten av gruppen har ingen som helst aning om hur dagen är upplagd.
Igår blev vi glatt överraskade med att få göra ett blomsterarrangemang och en höstkrans på en supermysig blomsterbutik i Åhus.
 
Drinkpaus
 
 
Vi fick order om att ha leopardmönstrat på oss!
Så Ludde fick bli leopardkulan nr 1 för dagen=)
 
Sedan åkte vi ut till ett av dem vackraste platserna i Sverige! Någonstans mellan Åhus och Kristianstad, långt ut på landet fanns en bastuflotte.
Helt underbart ljuvligt var det där. Jag som inte bastade och badade (!) kunde i timmar bara sitta och njuta av den underbara miljön. Tjejerna tyckte nog jag var en dålig Dj där ute för jag glömde att starta nya låtar hela tiden. Ljudet av tystnad tyckte jag var mycket bättre, hihi. 
 
Ja ni ser.
Bästa tjejerna!
 
 
 
 
Dagen avslutades med en smaskig räkmiddag! 
 
 
 
Tack för en toppendag! Den lever jag på länge länge.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veris

Vilken härlig dag ni måste haft! Ljuvliga bilder:) Förstår du gillade det med både blomsterpyssel o härlig utemiljö! En perfekt Ida dag helt enkelt<3

2012-10-07 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0