Nytt make-up märke

Idag har vi varit på kick-off hela dagen.
Vi ska lansera ett helt nytt make-up märke. Superkul att få ta del av det redan från början. Vi fick massor av information och sedan så var det bara att gå lös på alla produkter och prova oss fram. Fanns en hel uppsjö med massor av fina färger, både på ögonskuggor, foundation, lipsgloss osv.
Det bästa av allt är att det är väldigt bra pris på allt. Den dyraste produkten kostar 349.-
Idag fick vi alla med oss ett varsitt startkit med dem färgerna som passar oss=) Lyx!
Nu efter denna dag är jag helt slut. Kände redan igår att jag började bli förkyld. Och idag har det kliat i halsen och jag är snorig och dann. Så nu efter jag ätit upp min pizza så ska jag bara krypa ner i soffan och vyssas till något tv halvbra tv program. Tror jag t.o.m tar ner mitt underbara duntäcke i soffan för att lyxa till det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en rolig dag ! Och bra priser på produkterna roligt att ni alla fick ett start kit ! Hoppas du kryar på dej <3 Lät mysigt att lägga sig i soffan med täcke ! Ska gå in och hämta mitt ;) Massa kramar

2012-05-09 @ 20:24:07
Postat av: siv

Var rädd om Dig lilla gumman, så Du blir bra snart.

Kram farmor

2012-05-10 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0