Lördag

Hör och häpna, det blidde inte mycket av en sovmorgon för min del. Först vaknade jag helt utvilad vid sex tiden. Men det var för tidigt för att gå upp på riktigt, och inte alltför svårt somnade jag gott om. Men sedan vaknade jag vid åtta och kunde verkligen inte ligga längre. Helt igentäppt med snor och torr så det knastrade i munnen. Ne usch. Tassade ner i soffan, gjorde te och åt lite. Burrade upp mig riktigt gosigt och kollade på nyhetsmorgon.
Jag och Mette telepaterade lite innan vi hörde av oss på riktigt till varandra. En av våra klassiska turer fick det bli idag. Enkla ting för inspiration och lite shopping, för att sedan köra vidare till Boningshuset, där fikade vi läääänge och fick även såklart med oss några småprylar!
Tack för att du finns min söta vän!
Väl hemma igen så var det dags att inta den bästa platsen som finns! I soffan med min andra halva. Tända ljus. Äta lite godis från igår och kolla på repriser på tvn. Bättre regnig och snuvig lördag kan man inte ha.
Molly har oxå såklart myspys.


Läsa tidignen har jag oxå hunnit med=)



Hoppas ni har en mysig och skön lördag,
(trots det helt oacceptabla majvädret!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sååå mysigt ni har det! En skön lördag i soffan är aldrig fel! Vi ska oxå ha en kväll i soffan! Emil har feber, och är prickig på kroppen.... förmodligen vattenkoppor på gång! Hälsa bror! Kram kram

2012-05-12 @ 16:47:43
Postat av: Mette

Mys!! Tack själv gumman! Guld värd! Kram

2012-05-12 @ 16:59:33
Postat av: Ida

Men lille bulan då:( hoppas han slipper allt för många prickar och han ändå får hålla sig pigg! Stor krya på sig kram!!

2012-05-13 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0