Ledig tid

Varannan tisdag slutar jag tidigt. 12.45 för att vara exakt. Och detta är riktigt skönt för mig som annars är van att jobba 9-18 (tidigast till 18..) måndag till fredag och även då jobba lördagar. Det nya jobbet och dem nya arbetstiderna är supersköna. Tänk vad en ledig eftermiddag varannan vecka kan göra gott.
Idag ska jag passa på att göra lite såna där bra saker att få gjort. Ni förstår vad jag menar. Sånt som kan vara svårt att hinna med annars när man jobbar hela dagarna.
Ikväll är det dags för sista träffen med dem andra änglabarnsföräldrarna. Känns tråkigt att det är sista gången. Det har verkligen varit ett enormt stöd för mig och Martin att träffa andra som är i samma situation. Men jag tror vi kommer träffas fler gånger efter denna=)
Om jag fick önska mig någonstans just nu så hade det varit
hit. I skuggan, vid havet i något varmt land.
Det hade väl varit något...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker ni ska ta en härlig resa till ett varmt land, där ni kan njuta av sol, ledighet och av varandra! Det är ni värda! Hoppas du haft en skön ledig eftermiddag. Kramar

2012-05-08 @ 17:15:16
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: ida

Jag håller med dig Iza, det hade vi varit värda=) Tyvärr har jag ju ingen sem att ta ut så den drömmen får ligga på hyllan ett tag. Kanske fram till hösten! Kram

2012-05-08 @ 17:31:45
Postat av: Anonym

Ja du får först njuta av den svenska sommaren:)Ni borde ha en sådan hängmatta i er trädgård, härligt att ligga och slöa i i solen! puss

2012-05-08 @ 19:19:31
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: siv

Åk ner till havet i Landskrona, sätt upp en hängmatta när det är varmt. Vips så är det en drömtillvaro med vågskvalp! Kram farmor

2012-05-09 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0