Stolt och glad




Måndag och ny vecka. Nya möjligheter. Chans att möta nya utmaningar. Jag är riktigt glad och sprallig för denna vecka är det dags för mig att ta tag nya utvecklingschanser. Jag har gjort ett val. Och jag är så stolt över mig själv.





Helgen är förbi. Den har varit en mysig sådan. Har umgåtts med vänner och familj. Precis som det ska vara. I fredags var jag på jobbet för första gången efter allt med Molly hände. Det kändes skönt att jag orkade och vågade ta mig dit. Men väl där så tyckte jag att det var jättejobbigt. Det är så mycket minnen av tiden med Mollymagen där. Tiden innan allt hände. Det känns som om mitt liv har blivit uppdelat. Tiden innan. Och tiden efter. Och inget är detsamma. Allt är förändrat. Det går inte att backa tiden. Utan det är dags att blicka framåt nu. Och jag känner mig glad över att jag kommit fram till detta.










Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

:)

2012-03-05 @ 13:53:27
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Mia

Heja heja :)

2012-03-05 @ 20:44:32
Postat av: Anna

Jag är med stolt över dig <3 Önskar dej en fin vecka ! Tycker det var ett bra ordspråk ! Ni finns i våra tankar hela tiden ! Många kramar från oss

2012-03-05 @ 22:39:01
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/
Postat av: siv

Hoppas på en bra vecka med vårsol och allt.

Kram

2012-03-06 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0