Pysselsatt

Jag mår som bäst när jag får vara sysselsatt. Helst med en massa pyssel. Pysselsatt skulle man ju också kunna kalla det.
Sånt som man inte annars har tid med, har jag nu tid med. Ja för tid , det känns som det är det ända jag har. Konstigt det där. Annars jagar man ständigt tiden. Drömmer om att få minst 4 timmar till på dygnet, för att få möjligheten att hinna med det lilla extra. Inte bara sova, äta och jobba. Men allt jag drömmer om är att tiden ska gå snabbt nu. Att livet för ett tag bara kan svischa förbi i en hejdundrande fart. Sådär så man hinner tänka " men herregud, vad var det där?" " Det där, jo det var bara en stund livet som flög förbi.." Och så huxflux så var det jul igen.
Så att sysselsätta mig själv med diverse pyssel är ett mycket trevligt sett för mig att låta tiden gå. Det mår jag sådär avslappnande bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0