Kaffe? Ja tack. Mjölk? Ja tack, men jag kan hälla själv.

Fint på köksbordet idag!


Måste bara skriva om en sak som jag kom på i veckan. En sak som är strängt förbjudet enligt mig. Har ni någon gång blivit serverade kaffe då denna någon som bjuder har hällt i mjölken i ditt kaffe utan att reka hur mycket mjölk man vill ha?
Det är helt ok om Martin häller mjölk i mitt kaffe. För han vet hur lite mjölk jag vill ha.
Nu i veckan hade vi en kille här hemma som genom Finans Märklarna går igenom privatekonimin och allt vad det innebär. Jag hällde upp kaffe till oss alla tre, och han häller upp mjölk i mitt kaffe. Typ en halv dl! Det blev ju för sjuttsingen mjölk med lite kaffe i!
Såg sedan att han själv verkade gilla att ha mycket mjölk i kaffet. Men det gör inte jag!
Haha.
Så, nu vet ni det.
Jag tackar mer än gärna ja till en kopp kaffe, bara jag får hälla i mjölken själv!

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha:) Likdan är jag. Mjölk, ja tack. Men jag häller gärna själv. Det smakar bäst med en skvätt mjölk men inte mer än några droppar:) Hoppas ni haft en trevlig kväll för övrigt!

2012-03-17 @ 22:47:30
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Ida

Exakt! Åh vännen jag har varit på g att skicka sms till dig hela em. Men det blev inte av:( ikväll har vi varit på kalas. Men imorgon hörs vi! Saknar dig<3

2012-03-17 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0