Hoppla och plums

Lägger upp bilder på mina fynd som jag hittade igår. Målade korgen direkt när jag kom hem, innan var den i naturlig korg "färg" men jag blandade till en ljusgrå ton och målade. Vet inte om jag är riktigt nöjd med den färgen, lutar åt att den snart blir vit tror jag. Den kostade i allafall 50 riksdaler och den fina vasen kostade 15 kronor. Vasen förändrade hela hallen med sin härligt gula färg!

Nu ska jag snart åka till stallet med Linda! Hon frågade mig härom dagen och det kunde jag ju inte säga nej till, ska bli väldigt mysigt att få mysa och pyssla med en liten häst och eventuellt rida också. Ikväll ska jag även få följa med en sexåring på hennes simskola, spännande:)

Så detta mina vänner, har jag bestämt ska bli en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0