Fredagssmile och så klackarna i taket!

I förrgår somnade jag med ett leende på läpparna. Idag vakna jag med en härligt fredagssmile! Det är första gången på jätte jättelänge som jag kände denna härliga fredagskänsla. Ikväll ska vi nämligen festa till det, jag och Martin. Vi ska på festligheter med fina vänner. Slå klackarna i taket till Perikles på Dagstorp. Det ni. Här ska det dansas. Det är dags att väcka denna lilla kroppen till liv. Vad passar inte bättre än att dricka gott vin med vänner och sedan låta benen och resten av kroppen följa härlig musik!
Bra dansare är inte bra på grund av sin teknik; de är bra på grund av sin passion.


Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilka fina skor :)

Ha så roligt ikväll!

Kram

2012-03-09 @ 12:09:52
Postat av: Ida

Åh tack Mia! Vintage är grejen=) Detsamma till dig! Kram

2012-03-09 @ 15:04:18
Postat av: siv

Roa Er ordentligt ikväll,det är Ni värda.

Kram farmor

2012-03-09 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0