Det är inte helt fel att ha mamsen här:)

Loppistur, långpannebak, minishoppingrunda och nu förbereda lördagens kvällsmiddag som blir kantarellostfylld/baconlindad inbakad fläskfilé med hemmagjord potatisgratäng! Mumsig mat när mamma är här!

Vi har även såklart planerat att släcka ner huset på earth hour 20.30-21.30, och sysselsättningen då blir yatzy:) Så mina fina tantpoäng fortsätter att trilla in! Med stort nöje. Jag börjar tillochmed börja tycka det är lite skoj att baka nu för tiden. Det har liksom aldrig varit min grej. Men det gäller att få upp ögonen på rätt sätt. Att göra det tillsammans med en fin vän eller en mamma är nog ett måste för mig.


Kommentarer
Postat av: Mette

Hej vännen! Vad mysigt det lät och så god mat! Både fyllning och lindning :-) hittade du något på loppisen? Kramis

2012-03-31 @ 18:42:07
URL: http://minvintergata.webblogg.se/
Postat av: Ida

Inget fynd för min del på loppisen:) stor kram

2012-03-31 @ 19:22:25
Postat av: Anna

Låter som en kanon dag ! Yatzi är super roligt ! Får vi spela när ni kommer ! Roligt att du har börjar gilla baka ;) krama på er

2012-03-31 @ 22:02:13
Postat av: Josefine

Hej Ida!

Hoppas allt är bra med dig och att du haft det bra när du haft din mamma hemma!?

Ville önska dig lycka till imorgon på nya jobbet och allt. Hör gärna av dig om en dag sen för en fika. Ska ni till malmö nästa tisdag?

Sov gott!

Kram

2012-04-01 @ 21:55:39
Postat av: Ida

Hej Josefin:) vad roligt att du kommenterar! Jag måste ha tappat bort lappen med din bloggadress på:(



Ja jag hade gärna tagit en fika nån dag! Kan ju byta nr i nästa vecka. För vi tänkte komma till Malmö då. Ska ni?

Det känns så bra att träffa er, för med er kan man verkligen säga exakt hur man känner och ni vet precis vad vi pratar om. Det känns som ett otroligt stöd!



Hoppas er påskhelg blir bra. Stor kram till er:)

2012-04-04 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0