När LÄNGTAN är större än rädslan

Redan från första stund, efter vi hade förlorat Molly, så pratade vi om ett syskon. Längtan efter att få hålla ett livs levande barn i våran famn är så ofantligt stor. Större än rädslan. Att vara så redo som vi var, med knappt 2 veckor kvar till beräknad födelse, går knappt att beskriva. Ni kan ju gissa hur redo vi är nu att bli föräldrar.

Men som med alla barn som bakas i magen så är väntan lång. Kunde jag trycka på en knapp så vi huxflux hamnade i november så skulle jag självklart göra det. Samtidigt ser jag fram emot att lära känna ett till barn i min mage. Njuta av den känslan. För den är UNDERBAR.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stort GRATTIS till er båda, är så glad för eran skull! Jag kommer gärna och hälsar på snart, var alldeles för längesen! Min blogg är inte så aktiv, men jag följer din blogg dagligen!

Massa kramar till er Båda och puss på magen!

<3 <3 <3

2012-06-21 @ 20:17:15
Postat av: Ida

Tack vännen!! Du är alltid välkommen:) tyvärr har jag inte så mkt sem i sommar så det blir inte så många tripper uppåt. Men som sagt du är välkommen precis när du vill!! Puss

2012-06-21 @ 21:09:00
Postat av: Sandra D

Stort grattis till er. Många kramar

2012-06-21 @ 21:39:50
Postat av: Mette

Gumman, fina du! Och fina magen! Så glad för er skull!

2012-06-21 @ 23:38:29
Postat av: Caroline

Stort Grattis Till Er! Kram

2012-06-22 @ 07:50:32
URL: http://carolinesvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0