Låt mig slumra i din famn, det är där jag trivs bäst.

Idag är jag fredagstrött! Sådär skönt trött. Så där slumra-i-soffan-efter-maten-trött. Ändå så har mycket av min tidigare gravidtrötthet försvunnit den senste veckan. Det har varit en pers denna gång. Så här trött var jag inte på långa vägar när jag väntade Molly. Som sagt, det börjar släppa nu. Vilket är skönt. Men lite fredagstrött är jag allt nu. 
 
 
 
Ikväll är det myspys med mamma, Peter och Martin här hemma. Grillen har snart grillat färdigt köttet och ljusen är tända. Sköna plaggen på. Så nu ska vi bara njuta av kvällen och varandras sällskap. Och sen ska jag slumra i soffan!
 
 
 
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Mette

Vad mysigt det lät gumman! Hälsa din mamma och Martin:) stor kram

2012-06-29 @ 22:52:14
Postat av: Piccolacasa

Åh go bild! Hoppas att kvällen blev mysig! kram

2012-06-29 @ 23:03:24
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Iza

Myspys :) Hälsa Mamma och Peter! Ha en underbar helg tillsammans! Hoppas solen skiner på er nere i landet. Kramar

2012-06-30 @ 16:50:18
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0