Tur

Pluttismage som redan är rund och go.
 
 
 
 
Idag när jag och Martin satt vid Mollys grav. Så fanns det jätte många treklöver. "Tänk om man kunde hitta ett fyrklöver" sa jag då. "Det har jag aldrig gjort" nämnde Martin. Inte jag heller. I samma sekund som jag sa orden plockade jag upp ett litet fyrklöver precis på lillstrumpans grav.
 
Jag tycks mig minnas att fyrklöver betyder tur. Och att hitta ett turklöver på en självaste fredag den 13:e. Borde inte det va dubbel tur? =)
 
 
Jag väljer att se det som en liten vink från ovan. " Det kommer gå bra nu. Det kommer bli så bra så."
 
 
 
 
 
 
Jag minns att jag skrev här om fredagen den 13:e maj 2011. Det var den dagen vi fick vårat älskade plus på stickan. Det var den dagen vi fick reda på att vi väntade en liten larv, som sedan visade sig vara världens finaste Molly. Fredagen den 13:e april i år (slumpen att det blev just den dagen) gjorde jag ett gravtest som visade en litet plus till. Och just nu så gror en underbar liten pluttis till i min mage. Slump eller vad det nu kan va, så på något sätt så är fredagen den 13:e en turdag för oss. Och jag kommer inte heller glömma denna dagen heller. Dagen då vi hittade vårat första fyrklöver.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så vacker min fina vän <3 Inte varje dag man hittar ett fyrklöver och jag tror att det bara kan betyda tur ! Massa kramar till er <3

2012-07-14 @ 13:57:34
Postat av: Ida

Jag har aldrig gjort det innan, och jag har verkligen letat i mina dar... att vi just hittade det på den plasten där vår lilla dotter ligger begravd känns bara det som ett tecken oxå..=)

2012-07-14 @ 15:17:05
Postat av: Iza

Det är ett tecken tror jag på allt gott som kommer framöver och just att det skedde igår är ett tecken bara det. Det kommer att gå bra nu som du säger <3 Massa kramar från mig

2012-07-14 @ 19:47:21
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0