Sommarmorgon

 
Sommarmorgon. Vakna av en varm mun som pussar min hand och säger God morgon. En jamande kisse som kommer smekandes för att hon tycker att nu är det dags att kliva upp. Men jag dröjer mig, bara för att jag kan. Grannen klipper redan gräsmattan. Tassar ner och öppnar upp för att släppa in lite av sommarnattens dofter som fortfarande håller sig kvar. 
Gå morgonrundan med vovven i halvfart med håret fortfarande på ändan. 
Äta frukosten i lugn och ro för att sedan känna hur man sakta men säkert vaknat till till för att möta dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Vilken medryckande beskrivning! Deiligt!
Och väldigt fin beskrivning av dina djur. Så är det här också <3

2012-07-16 @ 23:00:35
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0