När man har en systemkamera för lite

Igår hade jag och Mette och supermysig eftermiddag. Vi strosade runt på Väla. Ok, shoppade lite. Men mest tittade vi bebiskläder!! På kvällen blev det god middagsbjudning hos en av svägerskorna. Mette hade då med sig sin sproilans nya systemkamera. Och jag fick såklart prova. Tror inte att jag ens hann fråga innan jag var igång=)
 
Jag har i flera månader kollat runt på olika systemkameror. Tänkte byta ut våran långzoomskamera. Och det är skillnad på hur man kan ta bilderna!
 
Så nu har ännu en gång konstaterat att jag verlkigen behöver en ny kamera!
 
Både lille Emil och Ebbe fick agera modeller för mitt fotograferande utlopp igår=)
 
Finaste små killarna!
 
 
Nu blir det picknick på stranden!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0