Glad över att få vara din

 
Jag är så tacksam över att få höra ihop med Martin. Jag är glad över allt skoj vi fått uppleva. Jag är oherhört tacksam över att han funnits där när tiderna varit svåra, för mig. För oss. Utan Martin hade jag inte varit den jag är idag. Han lugnar mig när jag stressar upp mig och blir hispig. Tröstar mig när jag är skör. Får mig skratta på morgonen trots mitt mindre roliga morgonhumör. Förklarar på sitt pedagogiska vis så att jag fattar dem gångerna det hakat upp sig i hjärnkontoret på mig.
 
Såklart så är det ingen som kan reta upp mig på samma sätt som han gör. Han kan reta upp mig så in i bomben. Han vet precis på vilka knappar han kan trycka på. Och även när jag är som mest arg och irriterad på honom för att han är så förbenat lat och aldrig plockar undan sina kläder,när jag är trött för att han är mindre bra på att laga mat, när han mer än sällan tar hand om tvätten, när han sover vid dem mest olämpliga tillfällen, hellre klipper gräsmattan än att damsuga...så älskar jag honom till tusen. Redan från första stund jag såg honom, för många herrans år sedan, så förlorade jag en del av mitt hjärta till honom. En del kommer alltid att vara hans. För resten av livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är kärlek. va rädda och ta hand om varandra. kram i massor

2012-07-29 @ 21:32:31
Postat av: Anonym

Fina fina Ni!

2012-07-29 @ 23:04:33
Postat av: Iza

Ni är så fina tillsammans! Härligt att ha varandra och känna sig älskad och att älska <3

2012-07-30 @ 19:00:10
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0