En underbar vän

Jag saknar många i mitt liv. Dagligen. Ni är ett helt gäng av underbara människor som jag skulle vilja ha runt mig dagligen. Men just nu saknar jag en av mina bästa vänner något så grymt. När vi pratade igår fick jag kämpa för att hålla tårarna tillbaka. Vi har sedan 2-3 års ålder varit nära vänner. Och vart än i livet jag har befunnit mig så har hon funnits där. Och det gör hon självklart fortfarande. Vissa vänner vet man att man har på livstid. Jag vet att vi alltid alltid kommer vara bästa vänner. Var än i världen vi befinner oss. Hur än våra liv ser ut. Så kommer vi följa varandras steg och vara delaktiga i varandras vardag. Idag regnar det (äntligen! ) Men inom mig lyset en stark sol över den glädjen jag känner för min goa, fina och underbara Flizis<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh va underbart skrivet...ni är så fina!! Bästa vänner är det bästa som finns i livet! Det e nått speciellt med barndomsvänner å man vet att man alltid har varandra!

2012-07-11 @ 17:47:41
Postat av: Iza

Sitter här o vill brista ut i gråt, åh vad jag saknar dig min fina bästa underbara vän!! Hjärta dig <3

2012-07-11 @ 19:55:47
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Jennie

hej gumman.. saknar dej otroligt med häär uppe.
önskar du va här , gå in på min nya blogg om du har tid.. pussss

2012-07-12 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0