Vår älskade flicka...



Vi blev föräldrar till en dotter. En vacker lite flicka, med svart hår och dem goaste kinderna. Jag blev mamma...till en Molly. Till ett barn som var så efterlängtat och älskad från första stunden jag visste att hon var där i magen. Vi blev föräldrar..men vi fick aldrig vårt barn. Hon togs ifrån oss innan hon ens fick chansen att ta hennes första andetag.

Hon är vår älskade lilla Larv och kommer alltid att vara
det...var hon än är. Vår älskade lilla ängel..




Tack för allt stöd. Ni anar inte hur mycket det betyder<3


Kommentarer
Postat av: Fitri

Fina fina Ida..



Det finns inga ord som någonsin kan beskriva det enorma hålet jag har för Er i mitt hjärta.. Lider så med Dig & Martin i denna grymma orättvisa!

Kan aldrig någonsin föreställa mig de känslor som slås över dig om o om igen..? Varför just Du..varför Ni??!

Jag blir helt utom mig av sorg o ilska.. Förstår inte varför?? Tankarna är många o håller ett hårt grepp om mig..

Vet inte ens vad jag ska skriva till dig mer i våra mail..? Finner inga ord längre.

O om jag mår såhär.. Hur mår då inte Du?? Jag är så så ledsen för dig Ida <3



Glöm inte bort att du är helt fantastisk!!!

2012-01-03 @ 20:36:01
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Piccolacasa

Tänker på er! Någonstans bakom den mörka sorgen över Molly är jag övertygad om att ni kommer att ta er igenom det. Kanske händer det dem som är starka nog att hantera det? Jag kan känna lite, lite tröst av att tänka så när det har hänt något svårt. Kram

2012-01-03 @ 21:17:57
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: malin

Du var efter längtad från första stund.Vi visste att du skulle komma.Dina två med människor var så förväntans fulla och hade en stor längtan från första stund, de fanns inget annat en stor längtan efter dig.

Du var här och vände...sen begav du dig i väg till en annan plats där vi dig ej kan nå.varför?

Du skulle juh växa upp här,och få ett fint liv och alla runt i kring hade älskat dig.Men i stället krossas våra hjärtan.och du kommer alltid att finnas kvar i mitt minnne och våra hjärtan.

VILA I FRED LILLA ÄLSKADE MOLLY/ MOSTER MALIN

<3<3<3<3<3

2012-01-04 @ 00:08:36
Postat av: Caroline

Jag beklagar verkligen! <3 Stor Kram till er!

2012-01-04 @ 10:21:43
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Varma kramar till er! Jag beklagar.

2012-01-04 @ 10:55:36
Postat av: Anonyma

Men herregud Ida! Jag beklagar verkligen! Jag finner inga ord, så varför bemödar jag mig ens att skriva? Jag önskar att jag kände dig så jag kunde ge dig en kram.Det ni går igenom nu är helvetiskt men jag är säker på att du har fina personer i din omgivning som stöttar och håller upp dig när du faller. Livet är bra jäkla orättvist och jag tänder ett ljus för Molly. Ta hand om er så gott det går och glöm inte bort att andas mellan tårarna. Försök fylla på med ljus som hjälper till att få ut det mörka. Många kramar från en familj som följer din blogg.

2012-01-04 @ 16:19:12
Postat av: Anna

Älskade lilla larven det gör så fruktansvärt ont i oss. Vi finns här för er och ni finns ständigt i våra tankar . Det ska bli så skönt att få komma till er och hålla om er <3 Älskade Molly du finns alltid i våra hjärtan . Tankar och Kärlek från oss

2012-01-04 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0