Vinter

Låt mig presentera Puzzels fina flickvän, Safir!
Dem är så omaka. Men deras kärlek övervinner allt. Dem är så glada i varandra!
Igår gick dem en lång runda på Järavallen och bara mös och busade tillsammans.
Jag och Safirs matte Linda gick bredvid och snicksnackade=)


På isen fick vi se en glimt av Martins granna skidskoåkning!
När killarna var helt slut (efter 2 minuter, om ni frågar Martin) så
fikade vi på mackor och varmchoklad=)


Idag snöar det massor här i lilla byn! Man blir lite som barn på nytt när det är sånt här härligt vinterväder. Martin kom precis in här i rummet och fråga om vi inte skulle ta och åka lite pulka. Såklart menade han om vi skulle ringa och kolla med syskonbarnen om dem ville åka pulka, hihi!
Det gäller nog att passa på att njuta av denna snön. För förhoppningvis är den snart borta och våren sakta tar possition=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med fina vinterdagar ! Vad fina dem är tillsammans Puzzel och hans flickvän =)

Ser roligt ut att åka skridksor det har jag nog inte gjort sen jag var liten. Kramar

2012-02-12 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0