Helg i bilder

Eftersom jag gillar att fotografera och så, så lägger jag upp lite bilder ifrån helgen.



Visst skulle man kunna tänka sig en sådan här goding..I en vecka kanske. Sedan hade jag tröttnat på att vara rädd för att trampa på den lille. Eller rädd för om katterna skulle trampa på den. Ja, för så små var dem.




Det bjöds på fika hos Jennie & Iza. Smaskig chokladtårta med grädde. Vi kollade på gamla kort från den ljuva tiden. Då när vi var unga, smala och snygga. Så roligt vi har haft det ( och har det fortfraande vill jag ju tillägga). Jag blev helt varm i kroppen när jag såg dessa fina korten på oss. Vänner som håller ihop i vått och tort.


Åh här är lilla Mischa! Denna kisse födde min katt Mimmi när jag bodde i Trosa. Den hade ett M i pannan och det var ödet att Malin och Magnus skulle ha henne. Vi träffade Mischa och hennes husse och matte hemma hos dem i deras fina lägenhet mitt i stora staden. Så mysigt att få träffa dem! Det var verkligen år och dagar sedan vi sågs. Är glad för att ha hittat kontakten med dem!



Min syster har flyttat till ett nytt litet hus ute på landet. Gissa om jag blev förälskad. Så perfekt för ett ungt par som Malin och hennes Nicklas som inte vill bo inne i stan. Detta rustika golvet ligger inne i deras vardagsrum. Dem ska fixa det. Slipa måla. Men jag tycker det var häftigt som det var. Det talar lite historia.




Tacomiddag hos mamma. Mello och godis. Skrattanfall med syster. Ljuvlig kväll.




Promenad ute på landet. Det riktigt känns hur frisk luften är. Och så tyst. Man kan
nästan störa sig på hur högt vinden låter.




Vi.



Lite urplock från våran välbehövliga helg upp i Södermanland.









Kommentarer
Postat av: Iza

Åh vilka underbara bilder! Härligt att få ha er här uppe för en stund:)

2012-02-29 @ 11:48:41
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Piccolacasa

INTE MÅLA ELLER SLIPA GOVET! Det är ju fantastiskt! Fin du är i håret! kram

2012-02-29 @ 11:49:49
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: siv

Tack för en underbar helg med Er.Hoppas Ni förstår hur viktiga Ni är för oss.Ni betyder allt!

Duktig fotograf vill jag säga.

Saknade Er redan när Ni körde härifrån i måndags.

Snyft,snyft.Kramar farmor

2012-02-29 @ 13:11:58
Postat av: siv

Alla våra barnbarn betyder allt för oss!!!

2012-02-29 @ 13:13:47
Postat av: Ida

Ne eller hur Christin! Så vackert galv kan man inte köpa för pengar!



Farmor tack själv för i helgen! Ni betyder så mycket både för mig och Martin. Hoppas tiden går snabbt till vi ses igen!

2012-02-29 @ 14:51:40
Postat av: Fitri

Underbara bilder på massa underbara o fina människor!! KÄRLEK <3

2012-02-29 @ 17:07:00
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilden på er är suuuuper fin sötnosar! Synd att vi missa er denna gång! Massa kramar

2012-02-29 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0