Mitt hjärta





Ett lyckligt äktenskap kräver att man
förälskar sig många gånger
och varje gång i samma person


Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG. Det är väl nästan en av dem bästa
dagarna på året. Kärlek står i fokus. Det bästa att sätta fokus på tycker jag.
Även om jag tycker att man ska vara kärleksfull varje dag året om, så är det
himla fint att det faktiskt finns en hel dag då man liksom påminns lite extra om detta.


Jag tror inte jag behöver skriva om att idag är en dag då Molly finns extra mycket i
mina tankar. Mollys lilla hjärta som slutade slå alldeles för tidigt.



Ikväll ska vi träffa andra föräldrar vars små hjärtan slutade slå för tidigt. En stödgrupp för föräldrar som förlorat ett barn. Det ska bli spännande. Skönt. Läskigt. Och jag tror även att det kommer vara väldigt givande.


Glöm nu inte för gudskull att ge lite extra kärlek och omtanke till dina nära och kära idag! (..och inte imorgon heller!)

Jag ger er som läser en STOR kram!








Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Och kram till dig lilla hjärtat!

2012-02-14 @ 16:43:33
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: anonyma

åh vad bra att ni får gå i stödgrupp! även om jag tycker att det är så sorgligt att det ska behövas finnas en :-( jag önskar er lycka till. <3

2012-02-14 @ 17:15:24
Postat av: Anna

Och kramar till er och många tankar till finaste Molly !Hoppas det går bra ikväll tror med att det är väldigt givande! Tack för den "fina" mms bilden på mig idag..;) Kramar

2012-02-14 @ 17:20:03
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/
Postat av: siv

Hjärtekramar till Er båda.Ni och lilla Molly finns alltid i våra hjärtan skall Ni veta.Kramar

2012-02-14 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0