Malisen

Söta, fina lilla Malisen. Tänk så fort tiden har gått. Denna lilla parvel har hunnit bli 5 månader! Det känns som om det var igår jag fick ett sms av hennes pappa klockan tre på natten där han skrev om hennes ankomst.
Det är så synd att jag bor så långt ifrån Amalia och hennes föräldrar. Jag vill ju inget hellre än att följa denna lilla goding i hennes utveckling och se henne växa sig större. Jag är glad att hennes mamma har skaffat sig en blogg så jag får ta del av deras vardag på något sett.


Nu i helgen ska Amalia döpas. Familj och vänner kommer vara där för att "hylla" henne och hälsa henne välkommen till våran värld. Tyvärr ska inte jag och Martin gå. Vi gjorde ett val ganska så snabbt efter allt med Molly hände. Jag hade ju hoppats på att jag skulle ändra mig och känna mig starkare så jag inte skulle missa denna händelse. Men tyvärr gör jag inte det. Så vi har tackat nej. Det skär lite i hjärtat att jag inte kommer vara där. Men jag vet att det är är rätt beslut. Det skulle vara att plåga oss själva. Att behöva sitta och lyssna på livets mirakel när ett barn föds osv. När det är det ända vi inte får uppleva. Vi fick aldrig vårat mirakel. Och därför vill vi inte utsätta oss för detta...
Jag hoppas jag i stället kan vara med när denna lilla loppa fyller 1 år! Det är
lite tid kvar tills dess, men tiden går ju så fort sägs det;)

Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Det är rätt beslut! Ni älskar ju henne lika mycket även om ni inte är där just den dagen! Ta hand om er!

2012-02-23 @ 12:50:37
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack för det fina inlägget om Malis ! Det värmer långt in i hjärtat och vi blir så rörda! Och du är så duktig på att fotografera !Vad vi längtar tills söndag nu är det inte länge kvar..;) Tusen kramar

2012-02-23 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0