Fina fina människor

Min gamla "kollega" Kristina skickade detta till mig nu i veckan. Jag blir stum av alla ni fina människor som finns runt omkring oss. Som ger oss glimtar av det härliga, mysiga , roliga, goda, trygga här i livet! Ni alla som visar oss att livet går vidare. Och talar om för oss att vi måste fortsätta leva det! Fortsätta att njuta av det.
För det är faktiskt så. Vissa dagar kan jag njuta och må jättebra.
Det trodde jag inte för sex veckor sedan.




Idag står det städning, skridskoåkning och middagsgäster på schemat! Jag tror jag hoppar över att åka skridskor. Jag skyller på att jag är rädd att ramla på svanskotan som jag fortfarande inte är riktigt frisk i. Men om sanningen ska fram så tror jag att jag fortfarande är fantastiskt urusel på att åka skridskor. Och förresten, någon måste ju stå vid sidan och hejja på! Det får bli jag och Puzzel som sköter det idag.

Kommentarer
Postat av: Anonyma

Vilken fantastisk gåva =)

2012-02-11 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0