Byta liv, någon?

Idag hade jag velat bytt liv med någon. Egentligen med vem som helst. Fast på ett vilkor. Att jag fick ta med mig Martin. Men annars hade jag banne mig kunnat byta rakt av med nästan vem/vad som helst.

Det är inte lätt när det är svårt...usch.
Ibland är det som om någon bara nockar ner en totalt. Pang bom! rätt ner i marken bara. Värsta smällen sådär mitt på en eftermiddag i februari.
Det blir ett sånt där hårt slag i mellangärdet. Ett sånt där slag som man tappar andan av ni vet. Man kan ju undra vem fasen det är som bara kommer och slår en så där...


Men sen kommer jag ju på det. Det var bara verkligheten som gjorde mig påmind.




Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

kram!!

ditt skåp var jättefint!

2012-02-09 @ 19:12:57
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Sofie

<3

2012-02-09 @ 20:11:11
Postat av: ANNA

Ni finns i våra tankar dag som natt. Var skönt att få prata med dig idag gumman och som alltid önskar jag att man bara kunde kila över och ge dig en stor kram och massa kärlek. Styrkekramar till er !

2012-02-09 @ 22:03:14
Postat av: Ida

Jag skickar över en stor kram av tacksamhet för att jag har så fina vänner <3

2012-02-09 @ 22:27:17
Postat av: siv

Lilla gumman.Avståndet känns långt när Du känner

så där.Hoppas Du mår bättre idag.Vad skönt att Du kan skriva om det,man skall inte ha det inombords.

Du har ju så underbara vänner.Men är man en vän

så har man vänner.Kramar till Er båda.Farmor och

farfar.

2012-02-10 @ 10:14:10
Postat av: anonyma

jag blir så glad i hjärtat att du har din farmor och farfar. dina vänner också Såklart :-) men dom verkar så fantastiskt underbara, jag förstår att du är en så fin tjej som fått äran att växa upp med så fina människor. deras godhet finns i dig. verkligheten kommer ikapp och du faller som en fura men det är då dina vänner och familj kliver fram och fångar upp dig. ni klarar detta! det tar tid men ni är redan på vägen så fortsätt vandra.

2012-02-10 @ 12:25:38
Postat av: Fitri

Håller med föregående talare.. Familjen o vännerna fångar upp Er när det är som tuffast Ida <3

Hur orättvist o olidligt dessa hårda dagar är, så kmr du att ta dig igenom dom.. Tyvärr så kan dom bli många.

Vill inte byta liv med dig ;) Men skulle inte tveka att få hjälpa dig att bära på sorgen o smärtan de dagar som det tynger mest..



Ha en mysig o rofylld helg stumpan! Kramar i massor..

2012-02-10 @ 13:13:29
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0