Tårar av lycka

 
Här hemma håller vi att installera oss för fullt. Vi lär känna varandra och hur allt fungerar. Det är helt klart en omställning som man kanske inte kunnat föreställa sig. Men jag måste ändå säga att trots sömnbristen, amning som gör förbaskat ont, oron för att lillen inte mår bra osv. Så slår ju all denna kärlek till honom bort i ett naffs. Jag vet inte hur många gånger jag suttit och börjar gråta av att bara titta på honom. Hormoner jag vet. Men det går inte med mina ord beskriva hur himla tacksam jag är för detta. Känslorna svallar över! För att Ludvig kom till så snabbt efter vi förlorat Molly. För att han fick komma till oss och vara helt frisk och fin!
 
Mys i soffan är det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, fina Ida!! Är så himla glad för er skull! När ni känner er redo, när ni har orken och viljan att ta emot ett litet besök. Så vill gärna jag och Alba komma till er. Ja, Jerry kan kanske också följa med om det blir på kvällen! Mys och njut. Dom där tårarna kan fortfarande komma för mig!! :) hälsa martin och mys med Ludvig ordentligt från oss! :) stor kraam

2012-12-10 @ 13:17:59
Postat av: Anonym

Åh, fina Ida!! Är så himla glad för er skull! När ni känner er redo, när ni har orken och viljan att ta emot ett litet besök. Så vill gärna jag och Alba komma till er. Ja, Jerry kan kanske också följa med om det blir på kvällen! Mys och njut. Dom där tårarna kan fortfarande komma för mig!! :) hälsa martin och mys med Ludvig ordentligt från oss! :) stor kraam

2012-12-10 @ 13:17:59
Postat av: Nanna

Det var då jag, Nanna, som skrev första gången. Vet inte heller varför det blev två inlägg på raken! ;) Kram Nanna

2012-12-10 @ 17:11:20
Postat av: Anna

Åhh vi slåss här hemma om att få se på bilderna ! Våra hjärtan fylla med sån lycka för er och för att vi ska få följa denna underbara lilla Ludvig <3

2012-12-10 @ 20:43:59
Postat av: Siv

Nu är det mys pys vill jag säga.Men när vi kommer ner , då kan Ni gå på bio!!!!Skojar bara.Längtar såååå.Kramar på Er alla tre.

2012-12-10 @ 21:44:03
Postat av: Caroline

Jag blir ju helt tårögd av att läsa detta! Så fint skrivit vännen! Åh vad jag längtar tills på onsdag då jag äntligen ska få träffa lille Ludde! <3

2012-12-10 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0