Snö!!!

 
Idag fick det bli sovmorgon!
Härligt. Finns det något skönare än när någon, i mitt fall Martin, kommer och väcker en på morgonen. Och man känner sig sådär gosigt trött. "Go morgon, ska du gå upp?" Man känner efter och tröttheten i ögonen håller sig liksom kvar och det känns som om ögonlucksmuskeln nästan är obefintlig och man sluter ögonen igen och bestämmer sig för att "nej, jag vill sova ett tag till." Sedan sjunker man ner i den mjukaste sömn igen. Utan något som helst dåligt samvete för att man sover bort halva morgonen. Åh så gott det är. Nu är både jag och Puzzel pigga och glada. Och att det var lite lite snö på marken och hustaken gjorde dagen sådär extra bra i starten! 
 
Nu har jag tittat på första avsnittet på Adventskalendern- Mysteriet på Greveholm! Så mysigt så det inte är klokt ju!
 
 
Idag är det december. Och det ända jag kan tänka på när vi går in i denna månaden är såklart. "Denna månaden kommer vi bli föräldrar till en liten pojke!!"
 
 
 
Ha en mysig lördag där ute!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0