Nu sätter vi igång julen

 
 
 
Nu startar vi julen här hemma.
 
Ludvigs gammelfarmor och gammelfarfar är nu också på plats. Imorgon kommer resten av gänget! Det är så mysigt att ha dem här. Så mysigt att se Ludvig tillsammans med dem. Det är ju så här julen ska vara. Familjen nära. Lugn och ro. Barn i huset som upptar 110% av allas uppmärksamhet! Allt annat verkar så himla oviktigt.
 
 
Idag ska jag, Ludvig och gammelfarfar slappa här hemma. Martin, mormor och gammelfarmor ska bege sig ut med vässade armbågar och handla julmat och dem sista klapparna.
 
Detta är helt klart den redan den bästa julen i hela mitt liv
(förutom att syster Malin inte kommer fira med oss  i år)
 
 
Såklart så ger ju såna här högtider och tid för att sakna dem som inte är med hos oss.
Pappa.
Molly.
Dem borde vara här. Med oss. Jag vet att dem finns omkring
oss. Jag känner det starkt. Men allt som oftast räcker ju inte det.
Saknar er så mina fina änglar!
 
 
Nu: Luddegos!
 

Kommentarer
Postat av: 5barns mamman i arvidsjaur

Ser ängeln Molly i eran gran.Så glad i hjärtst att att ni har lilla Ludvig hos er:) god jul!

2012-12-22 @ 21:45:16
Postat av: Ida

God jul till er med!!

2012-12-22 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0