Ludvig

 
Såklart. En bild på min underbaring.
 
Ni förstår att jag går här hemma och blir smått galen av den här totala förälskelsen som har skett här. Jag vet inte hur jag ska behärska mig. Kan inte slita mig ifrån honom. 
 
Igår satt jag största delen av dagen i soffan med honom i min famn och bara tittade på honom. Grät en skvätt av den totala lyckan. Och sedan så fort min skärpa i ögonen kom tillbaka så fortsatte jag titta. Lukta. Snusa och pussar i mängder. 
Lika bra han vänjer sig. 
 
 
Ludvig. 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Pettersson

Såå fin han e Ida!!

2012-12-13 @ 14:00:27
Postat av: Siv

Nu är det bara 1 vecka kvar innan VI får hålla i honom. Skall bli underbart.Kramar

2012-12-13 @ 17:21:21
Postat av: Iza

Vilken otroligt härlig lycka du ger oss alla älskade Ludvig <3

2012-12-14 @ 09:40:13
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0