Julen i bilder

Jag och Martin åkte iväg själva för att tända ett ljus på vår älskade dotters grav. Det var jättejobbigt att vara där just den dagen. För ett år sedan låg hon livligt i min mage och vi hade ingen som helst aning om vilket öde som väntade oss. Hon fattas mig något så otroligt.
 
Morbror och Ludvig
 
Lyckliga
 
 
Mat i mängder
 
 
 
 
Julklappsleken
 
 
Och efter julklappsleken tog julen slut för vår del då farfar plötsligt blev dålig.
Som tur är så mår han bättre nu och dem kom hem i tryggt förvar igår.
 
 
 
Trots att det slutade som det gjorde denna julen så är jag tacksam och glad för det vi fick. Vi hade det jättemysigt fram till dess. Julmusik och stök i köket. Ludddegos och Kalles jul med glögg och pepparkakor. Julöl till maten (och gud så gott!). 
Tack min underbara familj för att ni kom hit och firade Ludvigs första jul. Nästa gång vi firar så är han två år och  då är det garanterat inte en lugn stund!=)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0