En hel vecka

 
 
En vecka har gått sedan Ludvig kom till oss. En vecka som varit kämpig på många sett. Men för varje dag som går så lär vi känna varandra och kommer på vad som fungerar och inte. 
Som för alla nyblivna föräldrar.
 
Jag känner ett sånt otroligt lugn över min roll som mamma till lilla Ludde. Harmonisk kanske är fel ord men snudd på det. Han berättar för mig vad det är han vill ha och inte. Inte alla gånger jag lyckas tillgodose hans krav men tillslut somnar han gott i famnen i alla fall. Nöjd bebis=nöjd mamma och pappa.
 
Sedan att jag lyckats få nackspärr pga att jg sitter och kollar på honom heeela tiden är en lite bieffekt man får räkna med när man har en sån söt bebis! Jo för så är det. Vi har väääärldens sötaste bebis;)
 
 
Tusen tusen tack för alla lyckoönskningar och gratulationer! Det värmer oerhört mycket!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siv

Gosunge där!!Kramar

2012-12-11 @ 15:02:47
Postat av: Therese Hindemith

Sicken goding:))
Bara mys ni.Det är ni värda<3

2012-12-11 @ 15:58:39
Postat av: Iza

Jättefina kort på fina Ludvig <3 Jag vet att du är och kommer bli en otroligt bra mamma, det ligger i din natur, omhändertagande och varm <3

2012-12-11 @ 16:19:16
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Linda

Vilka ögon! Söting!

2012-12-11 @ 18:27:48
Postat av: Anonym

Men hur söt får man vara ? <3 Åh vilka härliga ögon ! Jättefin bild på finaste killen ! Kramar

2012-12-11 @ 19:57:24
Postat av: Anonym

Men hur söt får man vara ? <3 Åh vilka härliga ögon ! Jättefin bild på finaste killen ! Kramar

2012-12-11 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0