En Edvin och en Man&hustru

 


 
 

 

 

 
Världens finaste Edvin hade sin namngivningsfest i lördags. Ute på Kråmö. Det var precis på den klippan som hans föräldrar gifte sig för två år sedan. 
Det var en vacker sermoni som var alldeles perfekt! God mat och fika fick vi etferåt.
Tack snälla M&M&E för att vi fick vara med och dela denna dag med er!
 
 

 
Sedan var det dags för årets bröllop!! Alexandra och Marcus skulle nu bli äkta makar! Och se bara på dem. Se vilket otroligt vacker par. Det strålar om dem i vanliga fall,
men i lördags, ja det var så man fick ha solglasögon och ändå kisa när man tittade på dem! Alexandra min fina vän var så så vacker i sin klänning. Åhhh. Det är bara för härligt med kärlek!
 

Nu var det gjort!!!
 

 

 

Ja ni förstår väl att det är svårt att hitta ord kring detta! Underbart, vackert, ljuvligt osv osv känns bara som pyttesmå ord i detta sammanhang. Jag skulle vilja säga att finare och lyckligare än så här blir det inte!
 
 

Här har vi vår helt egna toastmadame! Pigg, sprallig och som den friskaste fläckt man kan träffa på. Min älskade vän Sara gjorde ett helt suveränt jobb med att stryra dagen och kvällen så det blev så där..perfekt!
 
 
 
 
 
Sedan skålades det för brudparet!

Mängder av god dricka. Själv drack jag iskallt Bomansvatten. Inte fy skam det heller ska jag säga!
 

Vi fastnade faktiskt på någon bild vi med!
 

Halvan och helan!
 

 
 
Martin passar på att pussa bruden när Marcus är på toaletten. 
 
Därefter så fortsatte festen och dansen kom igång. Gäster och brudparet dansade in i natten. Men jag och Martin tassade trötta och mycket belåtna till bilen efter brudvalsen. Körde hem i sensommarnattens mörker och somnade helt ovaggade...
 
 
 
Jag önskar er Alexandra och Marcus allt gott i livet. Och jag känner mig helt trygg att ni kommer få ett långt och lyckligt liv så länge ni får lov att vara med varandra. 
 
 

Och så var den dagen över. En jättejätte mysig och rolig dag som jag kommer se tillbaka på länge länge i livet. Jag kommer se tillbaka på den 25:e augusti 2012 med ett stort leende på läpparna. En kärlekens dag. En livets dag. 
 
 
 
 
Kärrrrrlek!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0