När man har en sån där alldeles lagom lördag

 
 
Idag startade jag och Puzzel dagen med att dricka kaffe / tugga ben på framsidan. I morgonrock. Solen värmde så himla skönt, för att ändå vara (relativt) tidigt på dagen. Det är man ju inte direkt bortskämd med denna sommaren.
 
Sedan for vi iväg till Malmö för att träffa ett stycke Nickelilltroll. Min käre lillebror alltså. Man får ta tillfällena till akt för att träffa denna unga man. Det sker inte ofta och när det väl sker så finns det inte speciellt mycket tid över för honom till sin syster. Men när vi väl ses så är det ju himla trevligt! Han och hans kompis var nere på ett jobb över dagen. Jobbet var att leverera Batmanbilen till ett jippo i Malmö. Även jag som inte är speciellt intresserad av bilar tyckte denna bil var grym!
 
Helt körduglig och allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart var ju ägaren till bilen där. Självaste Batman. Men bakom masken var det faktiskt i själva verket personen bakom bilen som fanns där. Han som har skapat den. En riktigt konstnär i mina ögon!
Jag posade tillsammans med skaparen. Precis som alla andra barnen ville göra... (Tänk så stolt lilleman i magen kommer bli när han ser att hans mamma träffat Batman, och att det finns med på bild. Bara därför tänkta jag att det var nödvändigt att posa med honom, hihi)
 
 
 
 
Väl här hemma igen så har vi fikat, vissa av oss vilar, vissa viker tvätt. Snart blir det till att hoppa in i duschen för att pigga till sig lite inför kvällens kalas. Martins kusin har fyllt och det ska vi ju såklart fira. 
 
Trevlig kväll!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mette

Åh så mysigt ni har det! :)

2012-08-11 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0