Odensjön

Idag for vi iväg på lite äventyr. Inte så långt bort, men ändå. Jag har bara varit vid söderåsen vid ett par tillfällen och då aldrig vid den omtalande Odensjön. Så det åkte vi idag. Jag, Martin och mamma. Ja Puzzel var med så klart!
Lurven spanar från bilfönstret.
 
 
 
 
Tyvärr var det inte så badvänligt. Annars hade nog mamsen velat hoppa i. Hon älskar att bada.
 
Själv älskar jag att slappna av och vila fötterna.
 
 
 
 
 
 
 

Eftersom det är helg och ledighet så har jag ju även hunnit vila lite på eftermiddagen. Först låg jag ute i trädgården, för att sedan flytta in. Det var så himla många små smarta kliande kryp. Tror dem heter tripps. Överallt är dem. Så jag fick inta soffan för en stunds tupplur.
 
Ikväll blir vi bortskämda med inbakad fläskfilé och hemmalagad potatisgratäng. Det är inte så dumt att ha mamma här vill jag säga. Igår fixade hon världens godaste tacopaj som vi bjöd på när Malin och Magnus var här. Till efterrätt fick vi hallonpaj! 
Är så glad över att vi fått träffa varandra rätt så mycket denna sommaren ändå. Om några veckor så är det våran tur att åka upp igen. Då är det dop och bröllop i Trosa som står på menyn. Plus att vi är ett helt gäng med födelsedagsbarn som ska firas. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Va fin du är med magen i vädret :) Ni ser ut att ha haft en härlig dag!

2012-08-04 @ 21:23:27
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0