Obligatorisk fika, dressin och poolparty

 
Idag startade min dag på bästa tänkbara sätt. Martin väckte mig med frukost på sängen! Det händer annars bara en gång på år (knappt det). Och det är när jag fyller år. Så jag blev så glad så. Jag hoppade sedan i mina kläder och brummade iväg till Mette. Meningen var att vi skulle sy gardiner och fixa. Men eftersom vi båda börjar bli halvtjocka, halvsega så är vår startsträcka lite längre nu för tiden. Inte lika snabba och energiska om man säger så. Så vi började med att samla energi i form av en smaskig fika!
Sedan blev det faktiskt även lite gardinfix.
 
 
Nu ska vi strax fara iväg på lite äventyr i formm av dressincykling och poolparty!
 
Kram och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0