En smak av sommaren

 
 
En av dem bästa delarna på somrarna när jag var liten var att åka ut till vänner och bekanta som hade gårdar och titta på kattungar. Redan som liten liten flicka var jag galen i dessa duntussar. Medan dem andra barnen tittade på kor och kalvar så kröp jag runt i det trånga utrymmena och lyssnade mig fram till dem små pipande kattungarna.
 
Hemma hos Martins morster & morbror brukar jag ha tur att få se kattungar på somrarna. Och lika lyrisk blir jag än idag. Så himlans söta! Dessa raringar var ca en vecka gamla och var precis på väg att öppna ögonen.
 
 
 
 
 
 
För övrigt så har Ms morbror och moster världens finaste omgivningar och trädgård kring sig. Man blir lyrisk varje gång man är där. Där ute kan man bara gå och begrunda hur länge som helst det fantastiska jobb dem lägger ner i sin trädgård.
 
 
 
 
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0