Turdag?

Idag är fredagen den 13:e. Otursdagen. Eller?

Jag minns tillbaka till fredagen den 13:e maj 2011. Det var en av dem bästa fredagarna i mitt liv. Det var den dagen vi fick reda på att vår lilla larv höll på att gro i min mage. Så för mig blev fredagen den 13:e en turdag:)
Om en månad är det ett helt år sedan. Idag tycker jag att det året har gått fort. Dem resterande 8 månaderna efter det possitiva beskedet var dem mest underbaraste månaderna jag någonsin upplevt.

Hoppas ni har en ljuvlig fredag den 13:e! Det ska jag iaf försöka ha:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du är en otroligt stark människa med massa positiv energi....råka komma in på din blogg bara sisådär .Men får en positiv energi av att läsa din blogg:-) Tycker att det ni gått igenom är så tragiskt,jag får en klump i halsen då jag läser om eran undebara Molly<3 Kram på dig och jag kommer att följa din blogg. Kramar en 5 barns mamma

2012-04-14 @ 00:23:48
Postat av: siv

Jag håller med ovanstående 5-barnsmamma, kunde inte uttryckt mig bättre själv.Att utstråla posivitet

efter det Ni gått igenom är en bedrift.Men--- allt kan bara bli bättre nu gumman. Kramar farmor.

2012-04-14 @ 08:50:12
Postat av: Ida

Tack fina ni! Det värmer gott att höra. Man tror inte att livet skulle kunnat gå vidare när något sånt här händer. Men nog gör det det. Inte alls på samma vis som innan, allt är förändrat.

Det låter härligt med 5 barn:)



Kram till er!

2012-04-14 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0