Prata med sig själv

Alltså. Detta med att prata med sig själv. Så länge jag kan minnas så har jag alltid hört lilla mamma gå och prata med sig själv när hon stökat i hemmet. Och jag har blivit lika dan. Jag tror nog jag pratar med djuren där hemma. Men idag insåg jag att jag verkligen pratar till mig själv. Så länge man gör det hemma så är det ok ändå tycker jag. Men imorse pratade jag med mig själv, halv högt, ett antal gånger utanför hemmets väggar. När jag skulle kliva av tåget. På perrongen och på pressbyrån. Det är INTE ok. Folk kan ju tro att jag är mer tokig än vad jag egentligen är! Haha. Det är nog bra jag civiliserar mig lite granna. Annars vet man ju inte hur detta hade slutat!


Kommentarer
Postat av: Iza

Haha:) jag gör detsamma när jag sitter och jobbar på kontoret, men det gör även mina kollegor så då är det lugnt:) Man får oftast bäst svar när man pratar med sig själv får vi väl säga;)

2012-04-11 @ 18:57:20
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0